On your landing page for Matukio you list Ignite (First Data) as a gateway, but I do not see this posted anywhere nor do I see it here: https://github.com/techjoomla/joomla-payments Can you point me in the right direction for getting my First Data...
Greenleaf Media Matukio supporter
New Member
Hallo, meine Veranstaltungen wurden wie folgt konfiguriert: Max. Teilnehmer: 12 Min. Teilnehmer: 3 kostenlose Veranstaltungen Teilnehmer die sich für eine Veranstaltung anmelden erhalten den Status: Teilnahme gesichert. Einstellungen ...
Daniel Matukio supporter
New Member
Attached is an image of the booking form I find in my front end. I would like to change the wording in some of the selection panels is there documentation on how to do this please. Many thanks in advance ...
Brian Cronin Hotspots supporter
Junior Member

Buchungsfelder

In der Version 7.0.6 gibt es nur noch ein Standard Buchungsformular. Wo kann ich zusätziche Buchungsfelder definieren und wenn mögich per Veranstaltung?...
Barbara Helbig Matukio supporter
No Ranking
I am sure it is staring me in the face however please provide documentation that explains the use of additional fees I have attached an image of what i have applied expecting both the Normal and early bird fees to show in front end In the front end...
Brian Cronin Hotspots supporter
Junior Member
Noch ein Problem beim Standard-Buchungsformular: Für mein SEPA-Formular nutze ich mehrere bedingte Felder für die Bankdateneingabe. Davon sind einige auch "required" - aber natürlich nur dann, wenn die Bedingung, die das Feld erscheinen ...
Walter Fleritsch Matukio supporter
Junior Member
Hallo wir benötigen für nur eine Semniar-Veranstaltung (unter diversen) ein zusätzliches Feld: Checkbox mit 3 Optionen. Wenn ich das richtig sehe, hätten wir in Matukio 6.1.5 die Option für indiviuelle Buchungsfelder pro Veranstaltung zu hinter...
Björn Wichern Matukio supporter
New Member
Hallo bei uns wird der Export leider nicht wie erwartet geliefert. Nur eine leere CSV Datei. Obwohl die Exportvorlagediesen Eintrag hat: 'MAT_BOOKING_NUMBER';'MAT_EVENT_TITLE';MAT_CSV_BOOKING_DETAILS Gruss...
Andreas Fischer Matukio supporter
New Member
Hallo Yves, Ihr werbt ja damit, dass das Buchungsformular ganz flexibel an die eigenen Vorstellungen angepasst - und sogar durch ein eigenes ersetzt werden kann. Ich versuche gerade eine weitere Seite zu integrieren, auf der die Zahlmethode ausge...
Junior Member
Hello, I have CComment PRO. And I'm not receiving any notifications from new responses. I have put in on notify at the backside and put the superuser (me) as a notificationgroup. I don't know why I'm not receiving any emails about new reactions. ...
Rycks CComment supporter
No Ranking
Hi Yves, ich habe einige Situationen mit Matukio... .) ich kann in einer Veranstaltung keine gestaffelten Gebühren einstellen, obwohl die in den Option eingeschaltet sind .) Auf dem Frontend bei der Veranstaltung öffnet sich beim Klick auf &qu...
Prueger Julius Matukio supporter
New Member
Hello - Is there a way to give Registered Users the option to cancel/unpublish their own events (they are the organiser) from the front end? I have been looking, but don't see any option. All I can see is edit event option. Sorry if I missing...
Peter Ashford Hotspots supporter
Expert Member
Ich habe meine Matukio-Installation eben von Version 6 auf Version 7 (in einer Testumgebung) umgestellt. Soweit scheint alles ok zu sein. Ein Problem habe ich bisher entdeckt: Beim Erstellen einer neuen Veranstaltung im Frontend erhalte ich bei der...
Manfred Karsch Matukio supporter
Junior Member
Hi there, is it possible to show the event start, event end and booking end date without time? For example: Sonntag, 05.11.2017 bis Freitag, 10.11.2017 00:00 - 00:00 the time makes no sense here. Thank you and best regards...
Edgar Köller Matukio supporter
Junior Member
I'm migrating some data from a Wordpress site to a Joomla one. On the Wordpress site the content for the pages is all stored within a custom field - is there any way to migrate this to the intro text field for a Joomla article? Currently the article ...
Tim Ryan CMigrator supporter
No Ranking
Dear compojoom team, I have noticed that the weather you want to see on google maps is not working or showing it on the map. The traffic road works but the weather is not showing it. I look forward to your early reply. Thank you Hasan...
Hasan Tosun Hotspots supporter
New Member
Dear Compojoom team, I bought the hotspots product professional with support and upgrades for 2 years. I would like to know wether the link "powered by hotspots compojoom" can be removed, after purchasing the pro version of hotspots? ...
Hasan Tosun Hotspots supporter
New Member
Normalerweise muss bei Onlinegeschäften die E-Mail-Adresse zweimal eingegeben werden. In der ersten E-Mail-Zeile erfolgt die Validierung auf das enthaltene @ sowie den Punkt mit einer (ggf. zulässigen) TLD. Die zweite Eingabe wird auf Identität mit...
Junior Member
Nach Update von Version 7.0.5 auf 7.0.6 erhält der Admin/Veranstalter bei Buchung keine Bestätigung per E-Mail. Dafür erhält der Kunde zwei E-Mails gleichen Inhalts....
Michael Brück Matukio supporter
New Member
Hi, I imported all posts from the wp site, parsed content, images are uploaded to images/cmigration but there are no images in any of the articles. Any idea on what I'm doing wrong? Thanks! Dennis...
Dennis Gouzoulis CMigrator supporter
No Ranking

There are no discussions available here currently

Categories

General
  1. 3 subcategories
Billing
  1. 4 subcategories
Hotspots
  1. 11 subcategories
CComment
  1. 11 subcategories
Matukio
  1. 6 subcategories
CMigrator
  1. 4 subcategories
CForms
  1. 2 subcategories
International Zone
  1. 10 subcategories
Free extensions
  1. 47 subcategories
Archive
  1. 15 subcategories

Last questions

First Data gateway for Matukio - Ignite?
On your landing page for Matukio you list Ignite (First Data) as a gateway, but ...
1 Replies
Posted on Thursday, 15 February 2018
  • New
  • Automatische Absage funktioniert nicht
    Hallo, meine Veranstaltungen wurden wie folgt konfiguriert: Max. Teilnehme...
    9 Replies
    Posted on Tuesday, 21 November 2017
    • #events
    Alter wording in matukiofees Default Booking Form
    Attached is an image of the booking form I find in my front end. I would like t...
    0 Replies
  • New
  • Buchungsfelder
    In der Version 7.0.6 gibt es nur noch ein Standard Buchungsformular. Wo kann ich...
    0 Replies
  • New
    • #Buchungsfelder
    Fees setup in Matukio
    I am sure it is staring me in the face however please provide documentation that...
    2 Replies
    Posted on Wednesday, 14 February 2018
  • Resolved
  • New