1. Stefan Hennschen
  2. Bugs
  3. Monday, 07 January 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen!

In einer meiner Seiten ist noch die Version Hotspots Professional 3.6.2 im Einsatz.

Jetzt wollte ich hier auf die aktuelle Version 5.4.5 updaten, jedoch sind dann im Anschluss an das Update (2x wegen des Hinweises im Backend auf die "falsche" Download-ID, die aber richtig ist) alle eingetragenen Hotspots "weg" - soll heißen, die Komponente ist "leer", wobei die Kategorien erhalten bleiben...

Mache ich hier irgendetwas falsch oder ist das ein bekannter "Bug"?

Grüße
Stefan


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

cForms 3.0.0 won't load any form on backend ;(
Hi there, just bought CForms having had good luck with HotSpots Pro and bad luck...
14 Replies
Posted on Tuesday, 19 February 2019
  • #cforms
  • #console errors
  • #loading spins forever
auto reload last posted comment with Ajax
Good evening. First of all I want to thank you for your great Ccomment extens...
4 Replies
Posted on Sunday, 10 March 2019
Number of attendees changes after frontend edit
Hello, If I setup an event and for example I set the number of attendees to b...
18 Replies
Posted on Thursday, 03 January 2019
Unpublish Event button
Hello, Could an option to unpublish and event be made available to organisers...
3 Replies
Posted on Saturday, 28 July 2018
Comment form not visible in K2 articles
Hello. I followed the instructions for K2 integration but I'm not seeing the for...
3 Replies
Posted on Saturday, 16 March 2019
  • Resolved
  • New