1. Stefan Hennschen
  2. Bugs
  3. Monday, 07 January 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen!

In einer meiner Seiten ist noch die Version Hotspots Professional 3.6.2 im Einsatz.

Jetzt wollte ich hier auf die aktuelle Version 5.4.5 updaten, jedoch sind dann im Anschluss an das Update (2x wegen des Hinweises im Backend auf die "falsche" Download-ID, die aber richtig ist) alle eingetragenen Hotspots "weg" - soll heißen, die Komponente ist "leer", wobei die Kategorien erhalten bleiben...

Mache ich hier irgendetwas falsch oder ist das ein bekannter "Bug"?

Grüße
Stefan


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Event filtering in backen
Hi, In Events window in Matukio backend filtering seems to search for entered...
0 Replies
Posted on Sunday, 18 August 2019
  • New
  • matukio with open street maps instead of google ma
    Hello compojoom team, can i use matukio with open street maps instead of google ...
    0 Replies
    Posted on Friday, 16 August 2019
  • New
  • Veranstaltungen sortieren
    Guten Tag Matukio Team, ist es möglich die Veranstaltungen in der Listenansic...
    1 Replies
    Posted on Wednesday, 14 August 2019
  • New
  • Event created without saving
    Hi, when opening the form to create a new event, automatically a new entry is...
    5 Replies
    Posted on Wednesday, 24 July 2019
    • #create event
    • #bug
    Matukio: "Additional Dates" are not show
    Hello, we are using Matukio for many years now. A few weeks ago we tried for the...
    3 Replies
    Posted on Friday, 09 August 2019
  • Resolved