1. Stefan Hennschen
  2. Bugs
  3. Monday, 07 January 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen!

In einer meiner Seiten ist noch die Version Hotspots Professional 3.6.2 im Einsatz.

Jetzt wollte ich hier auf die aktuelle Version 5.4.5 updaten, jedoch sind dann im Anschluss an das Update (2x wegen des Hinweises im Backend auf die "falsche" Download-ID, die aber richtig ist) alle eingetragenen Hotspots "weg" - soll heißen, die Komponente ist "leer", wobei die Kategorien erhalten bleiben...

Mache ich hier irgendetwas falsch oder ist das ein bekannter "Bug"?

Grüße
Stefan
Responses (8)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Google no index für bestimmte Seiten/Details
Hallo ich habe eine kleine Frage: wo kann ich einstellen, dass Google die Seite...
0 Replies
Posted on Wednesday, 24 April 2024
  • New
  • Language parameter in the link to the comment
    Hello. 1) I have a multilingual website (3 languages). If someone added a comme...
    1 Replies
    Posted on Saturday, 06 April 2024
    categories icon in header
    Hi! I saw this in the promo, but I can't find how to set it up. https://compo...
    0 Replies
    Posted on Monday, 22 April 2024
  • New
    • #style
    • #Categories
    Questions on new installation...
    Working on getting this set up... https://eastend2024.joepolecheck.com/rumma...
    3 Replies
    Posted on Wednesday, 17 April 2024
  • Resolved
  • New
  • Changes to the Submission form
    Can you make changes to the Submission form? There are a few fields I'd like to ...
    0 Replies
    Posted on Thursday, 18 April 2024
  • New