1. Stefan Hennschen
  2. Bugs
  3. Monday, 07 January 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen!

In einer meiner Seiten ist noch die Version Hotspots Professional 3.6.2 im Einsatz.

Jetzt wollte ich hier auf die aktuelle Version 5.4.5 updaten, jedoch sind dann im Anschluss an das Update (2x wegen des Hinweises im Backend auf die "falsche" Download-ID, die aber richtig ist) alle eingetragenen Hotspots "weg" - soll heißen, die Komponente ist "leer", wobei die Kategorien erhalten bleiben...

Mache ich hier irgendetwas falsch oder ist das ein bekannter "Bug"?

Grüße
Stefan


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Hotspots CB plugin is marked and is not working on
Hi, hotspots CB plugin wont work right. ...
2 Replies
Posted on Wednesday, 10 July 2019
Editing of custom booking form in frontend fails
Hello everyone, When trying to create or edit a custom booking form in the fr...
3 Replies
Posted on Wednesday, 17 July 2019
  • New
    • #Custom Booking Form
    How to download invoices and tickets on frontend?
    Hello. Invoice and Ticket download buttons on the details booking page are redir...
    5 Replies
    Posted on Sunday, 14 July 2019
  • New
  • Email Hotspot Creator
    Hello - Is there an option to email the hotspot creator/owner when the hotspot i...
    8 Replies
    Posted on Thursday, 01 December 2016
    Unpublish Event button
    Hello, Could an option to unpublish and event be made available to organisers...
    8 Replies
    Posted on Saturday, 28 July 2018