1. Stefan Hennschen
  2. Bugs
  3. Monday, 07 January 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen!

In einer meiner Seiten ist noch die Version Hotspots Professional 3.6.2 im Einsatz.

Jetzt wollte ich hier auf die aktuelle Version 5.4.5 updaten, jedoch sind dann im Anschluss an das Update (2x wegen des Hinweises im Backend auf die "falsche" Download-ID, die aber richtig ist) alle eingetragenen Hotspots "weg" - soll heißen, die Komponente ist "leer", wobei die Kategorien erhalten bleiben...

Mache ich hier irgendetwas falsch oder ist das ein bekannter "Bug"?

Grüße
Stefan


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Invisible Re-captcha not working
Hello, Noticed when switching to the invisible Google re-captcha option Hotsp...
8 Replies
Posted on Thursday, 05 September 2019
Gestaffelte Gebühren werden im Export nicht angeze
Hallo Auf meiner Seite habe ich 4 verschiedene Events. Bei 2 habe ich individue...
2 Replies
Posted on Tuesday, 15 October 2019
  • New
  • Download booking does not work
    I tried to download a booking, and got a pdf error. Resulted in error:...
    5 Replies
    Posted on Thursday, 10 October 2019
  • New
    • #2.5
    Where is the Location Image used?
    Hello, When configuring an event location, I can optionally upload a location...
    2 Replies
    Posted on Wednesday, 09 October 2019
  • New
  • Change Map Height for Mobile Devices
    Hi! I would like to know if there is a way to change the height of the map for ...
    24 Replies
    Posted on Friday, 12 December 2014