1. Stefan Hennschen
  2. Bugs
  3. Monday, 07 January 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen!

In einer meiner Seiten ist noch die Version Hotspots Professional 3.6.2 im Einsatz.

Jetzt wollte ich hier auf die aktuelle Version 5.4.5 updaten, jedoch sind dann im Anschluss an das Update (2x wegen des Hinweises im Backend auf die "falsche" Download-ID, die aber richtig ist) alle eingetragenen Hotspots "weg" - soll heißen, die Komponente ist "leer", wobei die Kategorien erhalten bleiben...

Mache ich hier irgendetwas falsch oder ist das ein bekannter "Bug"?

Grüße
Stefan


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Hotspots Maps No Longer Display
http://www.tampabayboater.com/resources/tampa-bay-maps/boat-ramps & http://www.t...
3 Replies
Posted on Wednesday, 10 July 2019
  • New
  • Hotspots CB plugin is marked and is not working on
    Hi, hotspots CB plugin wont work right. ...
    1 Replies
    Posted on Wednesday, 10 July 2019
  • New
  • Select Fields element not saving
    Select Fields are not being saved when information is entered on the front and b...
    2 Replies
    Posted on Sunday, 14 July 2019
  • Resolved
  • New
  • Help me understand Booked Places
    I'm not sure how Booked Places work. Is this the number of tickets purchased? Fo...
    2 Replies
    Posted on Sunday, 14 July 2019
  • New
  • How to download invoices and tickets on frontend?
    Hello. Invoice and Ticket download buttons on the details booking page are redir...
    2 Replies
    Posted on Sunday, 14 July 2019
  • New