Hello. We want to buy Matukio for our site but because we had a bad experience with a previously purchased software want to ask you some questions about the software before buying it. -1- Is it possible to have unlimited event promoters ( organiser...
Hello. We want to buy Matukio for our site but because we had a bad experience with a previously purchased software want to ask you some questions about the software before buying it. -1- Is it possible to have unlimited event promoters ( organiser...
Mandatory information about my setup: Have I searched the tickets before posting? No Have I searched the forum before posting? No Have I read the documentation before posting (which pages?)? No Joomla! version: (unknown) PHP version: (unknown)...
Die Installation und Konfiguration führte zu einer stattlichen Anzahl von Testbuchungen, die gelöscht noch immer vorhanden sind. Können die irgendwie engültig gelöscht werden? So eine Art "Papierkorb leeren" Funktion....
[left]hallo i need to assign in total 4 template to 4 different user groups... Your wonderful plugin is able to do this ? Thanks in advance Ciotta [/left]...
Eine neueVeranstaltung lässt sich aufgrund der vorbelegten Standardwerte in nur wenigen Klicks anlegen, nur die Auswahl des Steuersatzes muss jedes Mal manuell erfolgen obwol es nur einen gibt. Gib es eine Möglichkeit das Auswahlfeld standardmäßig a...
Wenn bei der Anlage einer neuen Veranstaltung im Frontend der Benutzer auch einen neuen Veranstaltungsort anlegen könnte wäre dassehr hilfreich. Derzeit kann der Benutzer aus bereits angelegten Einträgen wählen oder einen benutzdefinierten Ort anleg...
Hallo, I have just installed and used this component, I have some quick questions. 1. I cannot see a way to easily alter the position of the currency symbol - most currencies would show BEFORE the fee, it is by default after. 2. Also how to change ...
Bei den Veranstaltungsbasics gibt es neben den Datumsfeldern für Beginn, Ende und Anmeldeschluß jeweils einen Schalter "Anzahl" mit den Optionen "JA" und "NEIN". Da diese auch im Frontend (beim Anlegen einer neuen Veran...
Mandatory information about my setup: Have I searched the tickets before posting? yes Have I searched the forum before posting? yes Have I read the documentation before posting (which pages?)? yes Joomla! version: (3.3.3) PHP version: (5.3) M...
Roland Geiger Hotspots supporter
I just installed CComments and it seems to be working perfectly. I would like to buy the pro version, but I need to be sure that I can solve this problem. I have downloaded and installed the danish language file. I have made sure that both my artic...
Hi there, Would it be a good idea to have a like button for each hotspot? Maybe this is already possible and some of you have already implemented this in their websites?...
I've installed the core version of hotspots for a test run on my site before I purchase Pro. The map looks good. However there are several google businesses that show up on the map that are duplicates, incorrect, or closed businesses. I am trying ...
Gibt es eine Möglichkeit vergangene Veranstaltungen nicht mehr anzuzeigen (= Veröffentlichung deaktivieren) - ich meine natürlich eine automatische. Das Einzige was ich dazu finde ist die Option "Ende Veranstaltungsanzeige" in den erweiter...
In der Wochen- und Tagesanzeige des Kalenders werden Einträge ab 8 Uhr früh angezeigt. Wenn man nur Abendveranstaltungen hat ist der Kalender immer leer, und man muss runterscrollen um die Einträge zu sehen. Könnte man die Startzeit konfigurieren? ...
Hallo Yves, kurze Frage Kann ich Joomla von Version 3.2.2 auf 3.3.3 updaten, ohne dass ich Matukio (3.0.4) updaten muss? Habe nämlich einige Anpassungen vorgenommen... Viele Grüße Marco...
I have 2 paypal accounts for 2 businesses that run events through the same website. Can I set payment details at event level? If not, is it possible to create a 2 paypal plugins called for example "paypall business1" & "paypal bu...
Description of my issue: Hallo. Wie kann ich den Titel der überschriebenen gestaffelten Gebühren in meiner Buchungsemail anzeigen lassen?...
Hallo bei uns werden immer die letzten Veranstaltungen im Backend zuerste dagestellt. Das bedeute die Nutzerin sieht zuerste die Veranstaltungen von Juni 2015 und muss dann seitenweise vorgehen um die Aktuellen zu sehen. Das ist sehr verwirrend für ...
Ich bin am Verzweifeln. Ich habe die Einstellungen schon mehrmals überprüft, aber ich finde keinen Fehler der den Versand der Buchungsbestätigung an den Teilnehmer verhindert. Die Email an den "Webmaster" wird geschickt, nur der Teilnehm...

There are no discussions available here currently

Last questions

Pre-sale Question - Matukio
Hello. We want to buy Matukio for our site but because we had a bad experience ...
6 Replies
Posted on Friday, 29 August 2014
Pre-sale Question - Matukio
Hello. We want to buy Matukio for our site but because we had a bad experience ...
6 Replies
Zähler für Buchungen/freie Plätze in mod_matukio
Mandatory information about my setup: Have I searched the tickets before post...
1 Replies
  • Resolved
  • Papierkorb leeren
    Die Installation und Konfiguration führte zu einer stattlichen Anzahl von Testbu...
    1 Replies
    CTemplate x multiple user Groups
    [left]hallo i need to assign in total 4 template to 4 different user groups... ...
    1 Replies
    Posted on Thursday, 28 August 2014