1. Angelina Vogel
  2. General
  3. Wednesday, 11 September 2024
  4.  Subscribe via email
Hallo,
es kommt immer wieder mal vor, dass Menschen zweimal hintereinander unabsichtlich dieselbe Veranstaltung buchen, aber Stein und Bein schwören, das Formular nur einmal ausgefüllt zu haben. Das ist natürlich ärgerlich für uns, weil sie dann zwei Plätze belegen bis wir den Fehler finden.
Ich kann mir nicht erklären, wie das zustandekommt. Ist es theoretisch möglich, dass wenn sie in der Ungeduld zweimal auf Senden klicken, es das Formular zweimal hintereinander abschickt? Kann man das irgendwie verhindern?
Oder sind das doch nur Einzelfälle von DAU?
Viele Grüße
Karoline
Responses (0)


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.

Last questions

How can anyone ask for a refund or get support?
You don't answer support questions and you disabled the ticket system. Your docs...
0 Replies
Posted on Monday, 10 February 2025
How to import a large number of Community Builder
Hi guys, I am having some trouble getting Hotspots configured with Community ...
1 Replies
Posted on Thursday, 23 January 2025
Change map title
Hi, Where can I change the title 'Hotspots' in the map overview (see attachme...
3 Replies
Posted on Sunday, 05 September 2021
Comment text
When I reply to a comment as an admin, my reply is shown in bold text. It looks ...
5 Replies
Posted on Sunday, 29 December 2024
  • Resolved
  • Profile image for admin not showing
    Hi, profile image for administrator is not showing in comment. https://www.hu...
    2 Replies
    Posted on Friday, 13 December 2024
  • Resolved