1. Mario Schurmann
  2. Deutsch
  3. Wednesday, 08 May 2013
  4.  Subscribe via email
Hallo,

ich habe ein kleines Problem festgestellt. Und zwar bekomme ich von einigen Feuerwehren telefonische Nachfragen zu den Buchungen. Die Buchung kann ja laut meinen Einstellungen nur durchgeführt werden wenn alle notwendigen Felder ausgefüllt sind. So unter anderem das Feld E-Mail!
Nun hatte ich eben einen Anruf in dem mir gesagt wurde das der Kamerad 2 unterschideliche Termine buchen wollte. NAch Abschluss der ersten Buchung wurde die E-Mail Adresse in der neuen Buchung übernommen und das Feld grau hinterlegt, so das eine Änderung nicht mehr möglich war. Dies führte aber dazu das die Buchung nicht per E-Mail bestätigt wurde und auch im Backend keine E-Mail Adresse zu sehen war.

Wo liegt da das Problem?

Vielen Dank.

Gruß Mario
Responses (2)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Custom Fields: Checkbox not working anymore in J!5
We are still in the support-time-range and have an urgent issue. the customer ca...
0 Replies
Posted on Friday, 12 September 2025
  • New
  • Anzeige von mehrtägigen Events auf Buchungsseite
    We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
    5 Replies
    Posted on Sunday, 03 August 2025
  • Resolved
  • Is Ccomment still alive?
    Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
    2 Replies
    Posted on Thursday, 14 August 2025
  • Resolved
  • Assistance Needed – Error When Posting Comments
    Hello, I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
    0 Replies
    Posted on Sunday, 10 August 2025
    Hotspots Pro 6.0.13 compatability with Joomla 5.3.
    Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
    2 Replies
    Posted on Friday, 04 July 2025