Hallo,
diese Problem wurde schon angesprochen, die Lösung leider nicht hier abgedruckt, sondern wohl per Mail gelöst.
Bei mir werden die Buchungsfelder Name, Vorname etc., die ich eingerichtet habe, nicht in die Mails übertragen und ich kann sie bei der Liste auch nicht sehen. Wie kann ich dieses Problem lösen.
Vielen Dank
Katrin
- Katrin Hentschel
-
- General
- Sunday, 10 February 2013
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
We have recently updated a site from Joomlav3 to v4 (4.4.2). Now when we go to m...
4 Replies
Posted on Tuesday, 30 April 2024
Hallo,
ich habe eine Frage in Bezug auf SEO: ein externer Spezialist macht die...
1 Replies
Posted on Monday, 29 April 2024
Hallo
ich habe eine kleine Frage: wo kann ich einstellen, dass Google die Seite...
1 Replies
Posted on Wednesday, 24 April 2024
Are you able to make changes to the Hotspot submission form? There are several f...
0 Replies
Posted on Friday, 26 April 2024
How do I access custom fields after I have created them?...
0 Replies
Posted on Wednesday, 24 April 2024
- #custom fields