1. Stefanie Muth
  2. Sherlock Holmes
  3. Bug report
  4. Monday, 29 January 2018
  5.  Subscribe via email
Hallo liebes Support-Team,

ich habe einen weiteren Fehler oder eine Ungereimtheit gefunden. Ich habe erstmalig bei einem Event die Funktion Gutscheine aktiviert und einen entsprechenden Gutschein angelegt. Bei der Buchung geben die Kunden nun den Gutscheincode an und drücken auf annehmen. Dann passiert..........nichts! Es erfolgt keine Meldung das der Gutschein gültig ist und der Rechnungsbetrag ändert sich auch nicht. Erst nachdem der Kunde kostenpflichtig gebucht hat wir der neue Preis angezeigt.

Das kann doch so nicht gewollt sein, oder? Das bucht doch so keiner! Ich bitte dringend um eure Hilfe.

Die Zahlungsverarbeitung ist aktiviert, als Zahlungsmethode ist nur Überweisung möglich.

LG
Responses (1)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Is Ccomment still alive?
Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
0 Replies
Posted on Thursday, 14 August 2025
  • New
  • Anzeige von mehrtägigen Events auf Buchungsseite
    We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
    3 Replies
    Posted on Sunday, 03 August 2025
    Assistance Needed – Error When Posting Comments
    Hello, I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
    0 Replies
    Posted on Sunday, 10 August 2025
  • New
  • Hotspots Pro 6.0.13 compatability with Joomla 5.3.
    Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
    2 Replies
    Posted on Friday, 04 July 2025
    some questions on Hotspots
    Hi, On Hotspots extension : 1) is it possible to add our own map layer / v...
    0 Replies
    Posted on Thursday, 03 July 2025