1. Olaf Walther
  2. Deutsch
  3. Tuesday, 20 December 2016
  4.  Subscribe via email
Hallo,

es geht um die aktuelle Joomla Version 3.6.5 und Matukio 5.2.7 aus Dezember 2014.

Nach erfolgter Buchung erhält der Teilnehmer (erfolgreich) eine Bestätigungs-Email.
Nur an den, in der Veranstaltung angegeben Veranstalter, wird keine Email versand.

Die Konfiguration des SMTP Servers in Joomla funktioniert einwandfrei.
Die Emailadresse im Joomla Benutzerkonto (Veranstalter) ist auch richtig angegeben.

Kann es an den diversen Updates liegen, die Jommla seit Ende 2014 für Joomla gegeben hat?
Funktioniert vielleicht der Zugriff von der Matukita Komponente auf die Benutzerkonten von Joomla nicht mehr mit dieser Version?

Viele Grüße noh an Yves.
Responses (2)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

I cannot modify the content of a comment using the
Hi, When I try to edit a comment by clicking ContentItem, I got a blank page....
0 Replies
Posted on Wednesday, 19 January 2022
  • New
  • Can't install CComment
    When I try and install CComment Core via "Install from Web", it fails....
    1 Replies
    Posted on Monday, 17 January 2022
  • New
  • CMC for Joomla 4
    Was wondering if you have intentions to make CMC work with Joomla 4?...
    1 Replies
    Posted on Friday, 14 January 2022
  • New
  • Matukio for Joomla 4
    Hello Yves, Long time no see... I am still using everyday your fantastic M...
    19 Replies
    Posted on Thursday, 16 September 2021
    Wrong link in notification email to CComment
    Hello, if someone makes a comment on a post via "CComment", I receive ...
    2 Replies
    Posted on Thursday, 13 January 2022
  • New
    • #admin email
    • #500