Hallo,
es geht um die aktuelle Joomla Version 3.6.5 und Matukio 5.2.7 aus Dezember 2014.
Nach erfolgter Buchung erhält der Teilnehmer (erfolgreich) eine Bestätigungs-Email.
Nur an den, in der Veranstaltung angegeben Veranstalter, wird keine Email versand.
Die Konfiguration des SMTP Servers in Joomla funktioniert einwandfrei.
Die Emailadresse im Joomla Benutzerkonto (Veranstalter) ist auch richtig angegeben.
Kann es an den diversen Updates liegen, die Jommla seit Ende 2014 für Joomla gegeben hat?
Funktioniert vielleicht der Zugriff von der Matukita Komponente auf die Benutzerkonten von Joomla nicht mehr mit dieser Version?
Viele Grüße noh an Yves.
- Olaf Walther
-
- Deutsch
- Tuesday, 20 December 2016
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Hi guys,
I am having some trouble getting Hotspots configured with Community ...
1 Replies
Posted on Thursday, 23 January 2025
Hi,
Where can I change the title 'Hotspots' in the map overview (see attachme...
3 Replies
Posted on Sunday, 05 September 2021
When I reply to a comment as an admin, my reply is shown in bold text. It looks ...
5 Replies
Posted on Sunday, 29 December 2024
Hi, profile image for administrator is not showing in comment.
https://www.hu...
2 Replies
Posted on Friday, 13 December 2024
Hello
In previous versions of CComment, it was possible to enable a field in ...
1 Replies
Posted on Saturday, 14 December 2024