Hallo,
es geht um die aktuelle Joomla Version 3.6.5 und Matukio 5.2.7 aus Dezember 2014.
Nach erfolgter Buchung erhält der Teilnehmer (erfolgreich) eine Bestätigungs-Email.
Nur an den, in der Veranstaltung angegeben Veranstalter, wird keine Email versand.
Die Konfiguration des SMTP Servers in Joomla funktioniert einwandfrei.
Die Emailadresse im Joomla Benutzerkonto (Veranstalter) ist auch richtig angegeben.
Kann es an den diversen Updates liegen, die Jommla seit Ende 2014 für Joomla gegeben hat?
Funktioniert vielleicht der Zugriff von der Matukita Komponente auf die Benutzerkonten von Joomla nicht mehr mit dieser Version?
Viele Grüße noh an Yves.
- Olaf Walther
-
- Deutsch
- Tuesday, 20 December 2016
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
If I want to leave a comment on a post, I click on the button and a new page wit...
2 Replies
Posted on Friday, 20 December 2024
Hi there,
Not sure what happened but all of a sudden nothing shows up and giv...
3 Replies
Posted on Wednesday, 11 December 2024
Hello
In previous versions of CComment, it was possible to enable a field in ...
0 Replies
Posted on Saturday, 14 December 2024
Hi, profile image for administrator is not showing in comment.
https://www.hu...
0 Replies
Posted on Friday, 13 December 2024
I’ve created com_content and a module for displaying the latest comments, which ...
3 Replies
Posted on Friday, 06 December 2024
- #CComment
- #comments
- #module
- #comments editor
- #Ccomment Pro
- #Joomla 5