1. Olaf Walther
  2. Deutsch
  3. Tuesday, 20 December 2016
  4.  Subscribe via email
Hallo,

es geht um die aktuelle Joomla Version 3.6.5 und Matukio 5.2.7 aus Dezember 2014.

Nach erfolgter Buchung erhält der Teilnehmer (erfolgreich) eine Bestätigungs-Email.
Nur an den, in der Veranstaltung angegeben Veranstalter, wird keine Email versand.

Die Konfiguration des SMTP Servers in Joomla funktioniert einwandfrei.
Die Emailadresse im Joomla Benutzerkonto (Veranstalter) ist auch richtig angegeben.

Kann es an den diversen Updates liegen, die Jommla seit Ende 2014 für Joomla gegeben hat?
Funktioniert vielleicht der Zugriff von der Matukita Komponente auf die Benutzerkonten von Joomla nicht mehr mit dieser Version?

Viele Grüße noh an Yves.
Responses (2)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Comment input field is not displayed
If I want to leave a comment on a post, I click on the button and a new page wit...
2 Replies
Posted on Friday, 20 December 2024
  • New
  • HotSpots Pro 6.0.12 crashes on FrontEnd with Conso
    Hi there, Not sure what happened but all of a sudden nothing shows up and giv...
    3 Replies
    Posted on Wednesday, 11 December 2024
    CComment - field - website address
    Hello In previous versions of CComment, it was possible to enable a field in ...
    0 Replies
    Posted on Saturday, 14 December 2024
  • New
  • Profile image for admin not showing
    Hi, profile image for administrator is not showing in comment. https://www.hu...
    0 Replies
    Posted on Friday, 13 December 2024
    How can I integrate the CComment input field into
    I’ve created com_content and a module for displaying the latest comments, which ...
    3 Replies
    Posted on Friday, 06 December 2024
    • #CComment
    • #comments
    • #module
    • #comments editor
    • #Ccomment Pro
    • #Joomla 5