1. Stefan Hennschen
  2. Bug report
  3. Monday, 15 April 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo!

Ich setze die Komponente Hotspots schon ein wenig länger ein und finde sie wirklich sehr gelungen!

Jetzt habe ich aber "plötzlich" das Problem, dass einige Kategorien angezeigt und andere nicht mehr angezeigt werden...

Ich habe eben die Version 5.4.6 PRO zweimal überinstalliert und hoffte, dass sich da etwas ändert - dem ist aber nicht so!

Beim Aufruf eines Hotspots im Backend erhalte aich auch jetzt immer den Hinweis, dass der Startpunkt der Karte "undefind" ist - egal welche Adresse ich in den Optionen dort eintrage...

Die Seite wird zu Ostern in der lokalen Zeitung beworben, insofern ist es dringed erforderlich, dass sie bis dahin fehlerfrei "läuft" - es ist also "ein wenig dringlich"...

Besten Dank im Voraus für die Hilfe!

MfG
Stefan Hennschen


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Editing of custom booking form in frontend fails
Hello everyone, When trying to create or edit a custom booking form in the fr...
2 Replies
Posted on Wednesday, 17 July 2019
  • New
    • #Custom Booking Form
    How to download invoices and tickets on frontend?
    Hello. Invoice and Ticket download buttons on the details booking page are redir...
    5 Replies
    Posted on Sunday, 14 July 2019
  • New
  • Email Hotspot Creator
    Hello - Is there an option to email the hotspot creator/owner when the hotspot i...
    8 Replies
    Posted on Thursday, 01 December 2016
    Unpublish Event button
    Hello, Could an option to unpublish and event be made available to organisers...
    8 Replies
    Posted on Saturday, 28 July 2018
    Help me understand Booked Places
    I'm not sure how Booked Places work. Is this the number of tickets purchased? Fo...
    4 Replies
    Posted on Sunday, 14 July 2019
  • Resolved
  • New