1. DAV Sektion Hersbruck e. V.
  2. General
  3. Tuesday, 02 May 2017
  4.  Subscribe via email
Hallo,
nach Buchung einer Veranstaltung werden Bestätigungs- und Rechnungsmails mehrfach an den Teilnehmer, den Veranstalter, den webmaster und an die BCc gesendet. Eine Teilnehmerin meldete uns gestern den Erhalt von 22 mails. Die mails werden vom System zu unterschiedlichen Zeiten gesendet.
Ich habe temporär
E-Mail an Teilnehmer
E-Mail an Veranstalter
Aut. Rechnung (per E-Mail)
deaktiviert und werde im Moment die mails als webmaster händisch weiterleiten.
Habt Ihr eine Idee warum der Workflow mehrfach ausgelöst wird?
Viele Grüße
Thomas
Responses (6)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Is Ccomment still alive?
Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
0 Replies
Posted on Thursday, 14 August 2025
  • New
  • Anzeige von mehrtägigen Events auf Buchungsseite
    We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
    3 Replies
    Posted on Sunday, 03 August 2025
    Assistance Needed – Error When Posting Comments
    Hello, I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
    0 Replies
    Posted on Sunday, 10 August 2025
  • New
  • Hotspots Pro 6.0.13 compatability with Joomla 5.3.
    Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
    2 Replies
    Posted on Friday, 04 July 2025
    some questions on Hotspots
    Hi, On Hotspots extension : 1) is it possible to add our own map layer / v...
    0 Replies
    Posted on Thursday, 03 July 2025