Hallo,
nach Buchung einer Veranstaltung werden Bestätigungs- und Rechnungsmails mehrfach an den Teilnehmer, den Veranstalter, den webmaster und an die BCc gesendet. Eine Teilnehmerin meldete uns gestern den Erhalt von 22 mails. Die mails werden vom System zu unterschiedlichen Zeiten gesendet.
Ich habe temporär
E-Mail an Teilnehmer
E-Mail an Veranstalter
Aut. Rechnung (per E-Mail)
deaktiviert und werde im Moment die mails als webmaster händisch weiterleiten.
Habt Ihr eine Idee warum der Workflow mehrfach ausgelöst wird?
Viele Grüße
Thomas
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
0 Replies
Posted on Thursday, 14 August 2025
We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
3 Replies
Posted on Sunday, 03 August 2025
Hello,
I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
0 Replies
Posted on Sunday, 10 August 2025
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025