1. Stefan Basting
  2. General
  3. Friday, 23 August 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo Compojoom,

ich habe leider noch ein kleines Problem.

Ich habe jetzt die 7.0.15 installiert und alle Einstellungen soweit gemacht.
Meine erste Veranstaltung angelegt und im Frontend getestet.

Soweit so gut, allerdings lässt sich die Veranstaltung nicht buchen, ich ich weis nicht warum!

Fehler Nr. 1 erscheint nach einem klick auf "jetzt buchen".
Fehler Nr. 2 Wenn ich in das Event rein gehe und mir "weitere Infdormarionen" anzeigen lasse und danach auf eine andere Stelle klicke erscheint der JoomlaFehler "Keine ID"

Bitte um Hilfe

error.jpg keine_id.jpg
Attachments (2)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

CMC - Mailchimp for Joomla fails to Sync with Vir
Hello, I just installed CMC - Mailchimp for Joomla. I added the token to the co...
13 Replies
Posted on Tuesday, 04 February 2020
  • #500
New comment first at the bottom, but should be on
Hi! We have set the comments to be sorted with the most recent comment on top. T...
10 Replies
Posted on Monday, 17 February 2020
  • Resolved
  • New
  • Support integration with OpenStreetMap & EasyS
    HI I have two questions. Is Hotspot also avaible to use with OpenStreetMa...
    1 Replies
    Posted on Tuesday, 18 February 2020
  • Resolved
  • New
    • #open street map
    • #lefleat
    • #EasySocial
    CComments ->Auto clean-up e-mail queue?
    Is there an option to have CComments to auto-clean the Mail queue somehow? We no...
    0 Replies
    Posted on Wednesday, 19 February 2020
  • New
  • Bezahlte Buchungen werden gelöscht
    Ich habe nun schon mehrere Buchungen, die durch das System völlig korrekt abgewi...
    3 Replies
    Posted on Thursday, 13 February 2020
  • New