1. Stefan Basting
  2. General
  3. Friday, 23 August 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo Compojoom,

ich habe leider noch ein kleines Problem.

Ich habe jetzt die 7.0.15 installiert und alle Einstellungen soweit gemacht.
Meine erste Veranstaltung angelegt und im Frontend getestet.

Soweit so gut, allerdings lässt sich die Veranstaltung nicht buchen, ich ich weis nicht warum!

Fehler Nr. 1 erscheint nach einem klick auf "jetzt buchen".
Fehler Nr. 2 Wenn ich in das Event rein gehe und mir "weitere Infdormarionen" anzeigen lasse und danach auf eine andere Stelle klicke erscheint der JoomlaFehler "Keine ID"

Bitte um Hilfe

error.jpg keine_id.jpg
Attachments (2)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

CMC - Mailchimp for Joomla fails to Sync with Vir
Hello, I just installed CMC - Mailchimp for Joomla. I added the token to the co...
14 Replies
Posted on Tuesday, 04 February 2020
  • #500
A bug collection
https://www.certifiedinfosec.com/events I'm doing off-line credit card proces...
0 Replies
Posted on Friday, 28 February 2020
  • New
  • if ##COM_MATUKIO_FIELDS_TITLE## is set to show per
    I have ##COM_MATUKIO_FIELDS_TITLE## set to show per seat in the default booking ...
    8 Replies
    Posted on Thursday, 28 November 2019
    Your compojoom.com site certificate has expired.
    FYI - Your compojoom.com site certificate has expired. Noticed when the update s...
    3 Replies
    Posted on Monday, 24 February 2020
  • Resolved
  • New
  • Black page instead of StreetView
    Hello, StreetView on my web site stopped working, shows only black background. ...
    10 Replies
    Posted on Thursday, 19 December 2019
  • Resolved