1. Hubert Beck
  2. Matukio
  3. Monday, 16 March 2020
  4.  Subscribe via email
Hallo Yves,

Auf Grund von Corona haben wir etliche Veranstaltungen absagen müssen. Dabei haben wir festgestellt, dass die Absagen an alle Personen (Aktiv, Schwebend Warteliste, Gelöscht) geschickt wurde. Das ist unserer Meinung nach sehr unpraktisch und führt bei den nicht berücksichtigten Personen zu Unsicherheiten und Irritationen.
Ist es möglich, dass die Absagemails wirklich nur an die aktivierten Teilnehmer verschickt wird.

Viele Grüße
Hubert
Responses (11)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Custom Fields: Checkbox not working anymore in J!5
We are still in the support-time-range and have an urgent issue. the customer ca...
0 Replies
Posted on Friday, 12 September 2025
  • New
  • Anzeige von mehrtägigen Events auf Buchungsseite
    We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
    5 Replies
    Posted on Sunday, 03 August 2025
  • Resolved
  • Is Ccomment still alive?
    Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
    2 Replies
    Posted on Thursday, 14 August 2025
  • Resolved
  • Assistance Needed – Error When Posting Comments
    Hello, I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
    0 Replies
    Posted on Sunday, 10 August 2025
    Hotspots Pro 6.0.13 compatability with Joomla 5.3.
    Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
    2 Replies
    Posted on Friday, 04 July 2025