1. Hubert Beck
  2. Matukio
  3. Monday, 16 March 2020
  4.  Subscribe via email
Hallo Yves,

Auf Grund von Corona haben wir etliche Veranstaltungen absagen müssen. Dabei haben wir festgestellt, dass die Absagen an alle Personen (Aktiv, Schwebend Warteliste, Gelöscht) geschickt wurde. Das ist unserer Meinung nach sehr unpraktisch und führt bei den nicht berücksichtigten Personen zu Unsicherheiten und Irritationen.
Ist es möglich, dass die Absagemails wirklich nur an die aktivierten Teilnehmer verschickt wird.

Viele Grüße
Hubert


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

CComments latest module issue
Hi: I am getting lots of console error log messages and I've narrowed it down to...
5 Replies
Posted on Monday, 14 September 2020
  • New
  • Is my hotspots from 2018 going to work on today's
    hello, I bought a hotspots pro in 2018 in July. I tested that for some time, and...
    2 Replies
    Posted on Tuesday, 15 September 2020
  • New
  • Matukio migration never completes
    Hallo, gleiches Problem bei mir. Allerdings bei Matukio. Ich habe bereits alle T...
    3 Replies
    Posted on Wednesday, 16 September 2020
  • New
  • Status bezahl automatisch setzen
    Hallo zusammen, bis jetzt hatten wir es immer so das unsere Kunden per Lastsc...
    1 Replies
    Posted on Friday, 18 September 2020
  • New
  • Cant display the module lastest comments
    Hi, I'm using the pro version of the CComments and it is not possible to displa...
    6 Replies
    Posted on Friday, 11 September 2020