1. Disabled 2
  2. Bug report
  3. Saturday, 12 January 2013
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen,

auch hier ein Phänomen, von dem ich als Admin mit beschränktem Wissen nicht weiß, ob das nur ein Konfigurationsfehler ist.

Wenn man in der Terminansicht im Frontend auf eine der Folgeseiten geht (also nicht Seite 1), sich dann bei einem Termin die Buchungen anzeigen lässt und die Darstellung korrekt über den blauen Pfeil verlässt, sagt der IE, dass die Website abgelaufen ist und man muss sich komplett neu anmelden. Betrifft nur den IE, Chrome und Safari zeigen diesen Fehler nicht.

Viele Grüße

Jörg
Responses (1)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Hotspots Pro 6.0.13 compatability with Joomla 5.3.
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
  • New
  • some questions on Hotspots
    Hi, On Hotspots extension : 1) is it possible to add our own map layer / v...
    0 Replies
    Posted on Thursday, 03 July 2025
  • New
  • Trying to resize the image in the comments
    Hey everyone, Basically I am trying to make the images in the comments smalle...
    9 Replies
    Posted on Wednesday, 12 August 2009
    J5 compatibility for Hotspots
    Hi guys, Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
    2 Replies
    Posted on Monday, 24 February 2025
    • #Hotspots
    • #hotspots Joomla 5
    error message when adding/cofiguring email address
    When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
    0 Replies
    Posted on Friday, 09 May 2025