Habe als Zahlung Bar und Überweisung.
Bei Barzahlung gibt es kein Problem. Das Ticket wird mit der Bestätigungsemail versendet und übernimmt die Vorlage korrekt.
Bei Überweisung und Freigabe durch "bezahlt" und "eingecheckt" wird eine Bestätigungsemail versendet. Als Anlage das Ticket, jedoch ohne Logo, obwohl dieses in der Ticketvorlage hinterlegt ist??? Woran kann das liegen.
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
We have recently updated a site from Joomlav3 to v4 (4.4.2). Now when we go to m...
7 Replies
Posted on Tuesday, 30 April 2024
Hi
i need to import a few thousand articles from a site made in wordprres to a ...
0 Replies
Posted on Tuesday, 07 May 2024
- #CMigator
Why its working good on Computer and if i try it with smartphones the map dosent...
0 Replies
Posted on Tuesday, 07 May 2024
Hi,
i think i found a problem. When trying to edit a hotspot from front-end ...
3 Replies
Posted on Wednesday, 15 March 2023
How do I access custom fields after I have created them?...
1 Replies
Posted on Wednesday, 24 April 2024
- #custom fields