Wir haben bis jetzt mehrere Meldungen bekommen, dass bei einigen Personen die Sicherheitscode (Captcha) nicht angezeigt wird. Dadurch kann dann natürlich nicht gebucht werden (Ausser das Capcha wird ausgeschalten).
Das Problem ist mir selber auf mehreren PC's noch nie erschienen.
Eine Kundin hat nun den Browser "Safari" angegeben. Könnte es daran liegen?
Gruss
Michael Plattner
- Michael Plattner
-
- Bug report
- Saturday, 27 October 2012
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Hi guys,
Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
- #Hotspots
- #hotspots Joomla 5
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025
(Category s/b CMigrator, but didn't see it on the list)
I'm interested in usi...
0 Replies
Posted on Monday, 28 April 2025
Hi there,
I'm looking for a way to dowload all the Hotspots entries. I've got t...
0 Replies
Posted on Sunday, 06 April 2025
- #kml
- #download
Hi,
I'm working with Hotspots for my new website and I love it! After trying ...
0 Replies
Posted on Monday, 31 March 2025