Wir haben bis jetzt mehrere Meldungen bekommen, dass bei einigen Personen die Sicherheitscode (Captcha) nicht angezeigt wird. Dadurch kann dann natürlich nicht gebucht werden (Ausser das Capcha wird ausgeschalten).
Das Problem ist mir selber auf mehreren PC's noch nie erschienen.
Eine Kundin hat nun den Browser "Safari" angegeben. Könnte es daran liegen?
Gruss
Michael Plattner
- Michael Plattner
-
- Bug report
- Saturday, 27 October 2012
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
0 Replies
Posted on Thursday, 14 August 2025
We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
3 Replies
Posted on Sunday, 03 August 2025
Hello,
I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
0 Replies
Posted on Sunday, 10 August 2025
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025