1. Dennis Loewen
  2. Sherlock Holmes
  3. General
  4. Thursday, 14 May 2015
  5.  Subscribe via email
Hallo Yves,

ich habe soweit alles nach meinen Bedürfnissen gefixt.

Sinnvoll für die Wishlist wäre das der Button nach einem Klick auf "disabled" steht, damit keine Doppelt oder Zigfachbuchungen entstehen. Das gilt für den Button zum Abschluss als auch für die "Bezahlung abschließen".

Nun zum Problem. Nach dem Paypal Abschluss kommt keine Email an, weder an den Kunden noch an den Veranstalter. Das ist ein großes Problem und muss dringend gefixt werden, wo könnte das Problem liegen?

Evtl. liegt es daran das man von PayPal nicht automatisch zur Buchungsbestätigung geleitet wird?

Ich freue mich auf deine Antwort!

MfG
Tobias
Responses (5)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Trying to resize the image in the comments
Hey everyone, Basically I am trying to make the images in the comments smalle...
9 Replies
Posted on Wednesday, 12 August 2009
J5 compatibility for Hotspots
Hi guys, Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
  • #Hotspots
  • #hotspots Joomla 5
error message when adding/cofiguring email address
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025
CMigrator: Path from Drupal 6 to J5?
(Category s/b CMigrator, but didn't see it on the list) I'm interested in usi...
0 Replies
Posted on Monday, 28 April 2025
Dowload all Hotspots entries
Hi there, I'm looking for a way to dowload all the Hotspots entries. I've got t...
0 Replies
Posted on Sunday, 06 April 2025
  • #kml
  • #download