1. Markus Maislinger
  2. Installation
  3. Tuesday, 10 December 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo liebes Team,

ich habe heute meine MATUKIO Version 7 installiert und wollte mit der Einrichtung beginnen. Ich werde dann immer auf die Seite gebracht, auf der mir gesagt wird, ich müsse zuerst die Migration druchführen.

Ich klicke dann auf "Migration starten" und komme zu dem Fenster in dem wohl die Migration mit Balken grafisch dargestellt werden sollte.

Leider tut sich da überhaupt nichts....selbst nach einer Stunde Wartezeit...keine Änderung. Ich habe dann auf Schließen geklickt und nochmals gestartet...keine Änderung.

Ich habe keine bestehenden Veranstaltungrn oder Buchungen. Es handelt sich um eine komplette Neuinstallation.

Gibt es etwas, dass ich falsch mache? Danke für die Hilfe.
Responses (3)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Comment text
When I reply to a comment as an admin, my reply is shown in bold text. It looks ...
3 Replies
Posted on Sunday, 29 December 2024
  • New
  • Profile image for admin not showing
    Hi, profile image for administrator is not showing in comment. https://www.hu...
    2 Replies
    Posted on Friday, 13 December 2024
    CComment - field - website address
    Hello In previous versions of CComment, it was possible to enable a field in ...
    1 Replies
    Posted on Saturday, 14 December 2024
    Comment input field is not displayed
    If I want to leave a comment on a post, I click on the button and a new page wit...
    5 Replies
    Posted on Friday, 20 December 2024
    HotSpots Pro 6.0.12 crashes on FrontEnd with Conso
    Hi there, Not sure what happened but all of a sudden nothing shows up and giv...
    3 Replies
    Posted on Wednesday, 11 December 2024