1. Denise Stocker
  2. General
  3. Thursday, 29 August 2013
  4.  Subscribe via email
Hi zusammen
Zweite Frage:
Ich möchte das der Kunde ein Bestätigungsmail seiner Buchung bekommt, der Betreiber der Seite auch.

Jedoch brauche ich und der Kunde weder ein Mail wenn ich denn Event auf Offline setze noch sonst ein automatisch generiertes Mail, wenn ich den Event wieder aktiviere oder endgültlig lösche.

Was muss ich einstellen?

Danke für die Hilfe.
Grüsse
Responses (8)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

J5 compatibility for Hotspots
Hi guys, Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
  • #Hotspots
  • #hotspots Joomla 5
error message when adding/cofiguring email address
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025
  • New
  • CMigrator: Path from Drupal 6 to J5?
    (Category s/b CMigrator, but didn't see it on the list) I'm interested in usi...
    0 Replies
    Posted on Monday, 28 April 2025
    Dowload all Hotspots entries
    Hi there, I'm looking for a way to dowload all the Hotspots entries. I've got t...
    0 Replies
    Posted on Sunday, 06 April 2025
    • #kml
    • #download
    Set number of hotspots / user groups
    Hi, I'm working with Hotspots for my new website and I love it! After trying ...
    0 Replies
    Posted on Monday, 31 March 2025