Hallo,
wir hatten heute den merkwürdigen Effekt, das beim Löschen von alten, bereits bendeten Veranstaltungen eine E-Mail an die Teilnehmer versandt wurde, in der ihnen mitgeteilt wurde, das ihre Buchung nun ungültig sein.
In der Konfiguration ist die Einstellung "Storno-Bestätigung" auf "Nein" eingestellt.
Wir verwenden
- Matukio 2.1.10
- Joomla 2.5.8
- Das neue Buchungsformular
Ist das so gewollt, fehlt eine Einstellung oder handelt es sich um einen Fehler?
Gruß,
M. Reifenrath
- Michael Reifenrath
-
- Bug report
- Friday, 01 February 2013
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025
Hey everyone,
Basically I am trying to make the images in the comments smalle...
9 Replies
Posted on Wednesday, 12 August 2009
Hi guys,
Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
- #Hotspots
- #hotspots Joomla 5
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025