1. Patrick Kreft
  2. Deutsch
  3. Thursday, 03 November 2011
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen !

Ich habe auf meiner Seite einen Blog angelegt mit Kommentar-Funktion. Als Komponente nutze ich Compojoom comment 4.2.1 und bin soweit echt zufrieden.

Das einzige was mich ein wenig stört und auch zu Verwirrung führt ist die Position des Links für die Kommentare.
Hier erst einmal die Seite um die es geht: http://www.patrick-kreft.de/blog

Dort seht ihr, dass der Link für die Kommentare neben dem Titel des darunter stehendenden Beitrages steht.
Das verwirrt halt, wenn man nun z.B. für "Mein erstes HDR" einen kommentar abgeben will, dann klickt man unweigerlich auf den Link rechts daneben, da man erst einmal denkt der gehört dazu.

Wo kann ich die Position für den Link nun ändern ?

Danke für Eure Hilfe
Responses (2)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Trying to override default_form.php in Joomla 4 bu
I've installed CComment Core on my Joomla 4 site. Looks good so far, except for ...
0 Replies
Posted on Thursday, 02 December 2021
  • New
  • How much do you take to develop a plugin to displa
    Hello, I have a site with Hotspots Pro 6 installed. How much do you take to ...
    2 Replies
    Posted on Wednesday, 24 November 2021
    • #hotspots pro
    Installing Compojoom
    Hi, I just bought the Matukio Events and tried to install the extension via Comp...
    11 Replies
    Posted on Sunday, 28 November 2021
  • New
  • How to enable or disable comments for a category o
    Hi, How do I enable/disable comments for a category? Or menu/menu item? I can'...
    2 Replies
    Posted on Monday, 29 November 2021
  • Resolved
  • New
  • Where is the most recent plugin for Community Buil
    Hi! I have an older version of the plugin for HotSpots locations to integrate...
    6 Replies
    Posted on Sunday, 21 November 2021