Warum immer ich ;-)
Also, es sind nur ein paar kleine Probleme.
Beim Update hat mir das System die Teilnehmer von der letzten Veranstaltung gelöscht. Kein Problem, weis ich noch so!
Wenn ich auf eine Buchung/Rechnung gehe, zeigt mir der Browser nur "index.php?option=com_matukio&view=printeventlist&format=raw&todo=invoice&cid=73&uid=374" an, sonst bleibt alle weiß.
Wenn ich auf das Dashboard gehe bekomme ich die Ansicht vom Angehängten Bild.
Wenn ich eine Buchung abschließe springe ich zurück zur Veranstaltungsübersicht. Dort wird aber die falsche Kategorie ausgewählt und egal was ich dann auswähle, ich bekomme eine weiße Seite?
Wirklich gute Arbeit!!!
- Helmut Schröder
-
- General
- Thursday, 09 October 2014
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025
Hey everyone,
Basically I am trying to make the images in the comments smalle...
9 Replies
Posted on Wednesday, 12 August 2009
Hi guys,
Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
- #Hotspots
- #hotspots Joomla 5
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025