Zur Zeit gibt es die Einstellung "E-Mail an Teilnehmer" JA/NEIN.
Letztens ist es mir passiert, dass ich ein Event UNpublished habe und damit dann eine E-Mail an alle Teilnehmer rausgegangen ist.
Es wäre wünschenswert, wenn einstellbar ist, welche E-Mails rausgehen sollen - also eine Unterteilung:
- Bei Buchung
- Bei Stornierung
- Bei Event-Änderungen
- Bei Anmeldung durch Admin
- Rafael
-
- Wishlist
- Monday, 21 January 2013
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Hello,
I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
0 Replies
Posted on Sunday, 10 August 2025
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025
Hey everyone,
Basically I am trying to make the images in the comments smalle...
9 Replies
Posted on Wednesday, 12 August 2009
Hi guys,
Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
- #Hotspots
- #hotspots Joomla 5