Hi Yves,
ich habe das Problem beim Kunden nach wie vor. Es gibt immer wieder Buchungen die nicht per Email eingehen, sei es PayPal, Barzahlung oder sonst eine Bezahlmethode. 99% klappen, aber es gibt dann immer wieder Nutzer die plötzlich bei meinem Kunden auf der Matte stehen die gebucht haben, wo es aber keine Email Benachrichtigung gab.
Nun die Frage. Kann es etwas mit Matukio zu tun haben? Wenn nicht, dann Serversetigi? Ich brauche irgendeinen Hinweis wo ich weiter nach dem Fehler suchen kann. Mein Kunde ist deswegen schon recht genervt.
Liebe Grüße
Tobias Wedel
- Dennis Loewen
- General
- Monday, 23 November 2015
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025
Hey everyone,
Basically I am trying to make the images in the comments smalle...
9 Replies
Posted on Wednesday, 12 August 2009
Hi guys,
Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
- #Hotspots
- #hotspots Joomla 5
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025