1. Christian Dicken
  2. Bug report
  3. Friday, 24 November 2017
  4.  Subscribe via email
Hallo,

wir haben ein Problem mit der neuen Version. Wenn wir in einer Buchung die Bezahlung bestätigen, wird noch einmal die selbe Email an den Kunden verschickt, wie nach der Buchung. Das führt bei den Kunden dann zu Verwirrungen da hierbei ja noch einmal die Zahlungsaufforderung verschickt wird. Und wir haben leider auch keinen Weg gefunden diese Emails über die Einstellungen zu unterdrücken.

Grüße
Responses (3)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Changes to the Submission form
Can you make changes to the Submission form? There are a few fields I'd like to ...
0 Replies
Posted on Thursday, 18 April 2024
  • New
  • Questions on new installation...
    Working on getting this set up... https://eastend2024.joepolecheck.com/rumma...
    2 Replies
    Posted on Wednesday, 17 April 2024
  • New
  • Error received? Class "XMLReader" not fo
    Just installed the Pro version of Hotspots, but am getting an error when I try t...
    1 Replies
    Posted on Wednesday, 17 April 2024
  • Resolved
  • New
  • Links aus Veranstaltungsübersicht funktionieren ni
    Nach der Migration von Joomla 3.10 auf Joomla 5.0.3 treten folgende Probleme auf...
    2 Replies
    Posted on Monday, 08 April 2024
    Custom Hotspot Marker fails to load
    I just updated from Joomla 3 to Joomla 4.3.4 and Hotspots 6.0.12. I decided to e...
    0 Replies
    Posted on Tuesday, 09 April 2024