Hallo,
wir haben ein Problem mit der neuen Version. Wenn wir in einer Buchung die Bezahlung bestätigen, wird noch einmal die selbe Email an den Kunden verschickt, wie nach der Buchung. Das führt bei den Kunden dann zu Verwirrungen da hierbei ja noch einmal die Zahlungsaufforderung verschickt wird. Und wir haben leider auch keinen Weg gefunden diese Emails über die Einstellungen zu unterdrücken.
Grüße
- Christian Dicken
-
- Bug report
- Friday, 24 November 2017
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Can you make changes to the Submission form? There are a few fields I'd like to ...
0 Replies
Posted on Thursday, 18 April 2024
Working on getting this set up...
https://eastend2024.joepolecheck.com/rumma...
2 Replies
Posted on Wednesday, 17 April 2024
Just installed the Pro version of Hotspots, but am getting an error when I try t...
1 Replies
Posted on Wednesday, 17 April 2024
Nach der Migration von Joomla 3.10 auf Joomla 5.0.3 treten folgende Probleme auf...
2 Replies
Posted on Monday, 08 April 2024
I just updated from Joomla 3 to Joomla 4.3.4 and Hotspots 6.0.12. I decided to e...
0 Replies
Posted on Tuesday, 09 April 2024