1. Melanie Feldmeier
  2. Matukio
  3. Tuesday, 12 February 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo, ich habe für einen Kunden eine Seite mit der Integration von Matukio erstellt. Nun ist es wohl so, das ich seine Anfragen der Kunden über die Veranstalterseite bekommen habe und er nicht. Wusste ich aber nicht, habe diese EMails deshalb immer gelöscht. Nun sind wir drauf gekommen, das eben diese Infos abgehen. Wären solche Anfragen über das Matukio-System im Backend irgendwo noch gespeichert oder nachvollziehbar?

Danke für Eure Antwort
Melanie
Responses (3)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Is Ccomment still alive?
Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
0 Replies
Posted on Thursday, 14 August 2025
  • New
  • Anzeige von mehrtägigen Events auf Buchungsseite
    We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
    3 Replies
    Posted on Sunday, 03 August 2025
    Assistance Needed – Error When Posting Comments
    Hello, I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
    0 Replies
    Posted on Sunday, 10 August 2025
  • New
  • Hotspots Pro 6.0.13 compatability with Joomla 5.3.
    Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
    2 Replies
    Posted on Friday, 04 July 2025
    some questions on Hotspots
    Hi, On Hotspots extension : 1) is it possible to add our own map layer / v...
    0 Replies
    Posted on Thursday, 03 July 2025