1. Lydia Borgers
  2. Matukio
  3. Sunday, 05 January 2014
  4.  Subscribe via email
Habe eben festgestellt, dass die Inhalte meiner selbst erstellten Buchungsfelder, nachdem ich sie von Seite 1 auf Seite 2 verschoben habe nicht mehr in der Bestätigungs- und Benachrichtigungsmail an den Veranstalter übermittelt werden.
Wenn ich sie wieder auf Seite 1 platziere werden auch die Inhalte wieder gesendet.
Außerdem werden die Auswahloptionen eigener Drop-Down-Buchungsfelder (obwohl im Backend in Groß- und Kleinschreibung eingegeben) in der Mail komplett in Großbuchstaben übermittelt.
Responses (6)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Changes to Submission Form?
Are you able to make changes to the Hotspot submission form? There are several f...
0 Replies
Posted on Friday, 26 April 2024
  • New
  • Question regarding custom fields
    How do I access custom fields after I have created them?...
    0 Replies
    Posted on Wednesday, 24 April 2024
  • New
    • #custom fields
    Google no index für bestimmte Seiten/Details
    Hallo ich habe eine kleine Frage: wo kann ich einstellen, dass Google die Seite...
    0 Replies
    Posted on Wednesday, 24 April 2024
  • New
  • Language parameter in the link to the comment
    Hello. 1) I have a multilingual website (3 languages). If someone added a comme...
    1 Replies
    Posted on Saturday, 06 April 2024
    categories icon in header
    Hi! I saw this in the promo, but I can't find how to set it up. https://compo...
    0 Replies
    Posted on Monday, 22 April 2024
  • New
    • #style
    • #Categories