1. Roland Geiger
  2. General
  3. Thursday, 16 August 2018
  4.  Subscribe via email
Hallo
wir möchten nicht dass eine Email an den Kunden versendet wird, wenn der Status auf "Bezahlt" gesetzt wird. Auch nicht bei anderen Mutationen. Das Mail mit der Rechung soll lediglich bei der Anmeldung versendet werden. Dazu haben wir die Einstellungen wie in der Anlage vorgenommen.
Leider werden dennoch Mails versendet, ist dies überhaupt möglich?
Danke für eine Rückmeldung.
Attachments (2)
Responses (3)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Is Ccomment still alive?
Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
0 Replies
Posted on Thursday, 14 August 2025
  • New
  • Anzeige von mehrtägigen Events auf Buchungsseite
    We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
    3 Replies
    Posted on Sunday, 03 August 2025
    Assistance Needed – Error When Posting Comments
    Hello, I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
    0 Replies
    Posted on Sunday, 10 August 2025
  • New
  • Hotspots Pro 6.0.13 compatability with Joomla 5.3.
    Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
    2 Replies
    Posted on Friday, 04 July 2025
    some questions on Hotspots
    Hi, On Hotspots extension : 1) is it possible to add our own map layer / v...
    0 Replies
    Posted on Thursday, 03 July 2025