1. Detlef Günther
  2. General Talk
  3. Wednesday, 20 February 2013
  4.  Subscribe via email
Hallo,
wieso steht nach der ersten Buchung, die erfolgreich abgeschlossen wurde, bei der zweiten Buchung schon die E-Mailadresse im Feld und lässt sich nicht ändern?
Dann kommt noch dazu, dass die E-Mailadresse nicht in die Datenbank übertragen wird. Dann kommt auch immer die Fehlermeldung, dass die E-Mailadresse eingegeben werden muss, obwohl die Buchung korrekt verschickt wurde (ohne E-Mailadresse an den Admin).
Brauche da mal dringend Hilfe. Die Leute sind etwas verwirrt und fragen nach ob ihre Buchung geklappt hat. Weil sie keine Bestätigung bekommen. Z.B. wenn man zwei Personen anmelden möchte ist das super blöd.
Danke für alle Hilfe :blink:
Responses (3)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

J5 compatibility for Hotspots
Hi guys, Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
  • #Hotspots
  • #hotspots Joomla 5
error message when adding/cofiguring email address
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025
CMigrator: Path from Drupal 6 to J5?
(Category s/b CMigrator, but didn't see it on the list) I'm interested in usi...
0 Replies
Posted on Monday, 28 April 2025
Dowload all Hotspots entries
Hi there, I'm looking for a way to dowload all the Hotspots entries. I've got t...
0 Replies
Posted on Sunday, 06 April 2025
  • #kml
  • #download
Set number of hotspots / user groups
Hi, I'm working with Hotspots for my new website and I love it! After trying ...
0 Replies
Posted on Monday, 31 March 2025