1. Manuela Danek
  2. General Talk
  3. Monday, 11 February 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo!

In der neuen version von matukio brauche ich immoment um einvielfaches länger um die veranstaltungen anzulegen. Grund dafür ist folgender:

dupliziere ich einen Kurs wird leider das Datum NICHT mitkopiert - bisher muße ich nur die uhrzeiten bei bei den aufeinanderfolgenden kursen ändern, das geht jetzt leider nichtmehr

gibt es eine möglichkeit das wieder zu ändern?


lg
Manuela Danek


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Matukio Neuinstallation Migration? Ich komme nicht
Bin von 6.0.12 auf 7.0.15 gewechselt. hatte nach der installtion migriert. meine...
0 Replies
Posted on Thursday, 22 August 2019
  • New
  • Migration hängt
    Hallo, ich erhalte nach der Neuinstallation von Matukio die Meldung das Migriert...
    16 Replies
    Posted on Wednesday, 24 October 2018
  • Resolved
  • matukio with open street maps instead of google ma
    Hello compojoom team, can i use matukio with open street maps instead of google ...
    2 Replies
    Posted on Friday, 16 August 2019
  • New
  • Event filtering in backen
    Hi, In Events window in Matukio backend filtering seems to search for entered...
    2 Replies
    Posted on Sunday, 18 August 2019
  • New
  • Event created without saving
    Hi, when opening the form to create a new event, automatically a new entry is...
    6 Replies
    Posted on Wednesday, 24 July 2019
    • #create event
    • #bug