Wenn ich den Sicherheitscode unter Einstellungen einstelle erscheint dieser bei der Anmeldung für ein Event. Schreibe ich keinen Sicherheitscode hinein und drücke "anmelden" werde ich auf die Übersichts-Seite des Events weitergeleitet mit der Meldung:
"Ihre Buchung war nicht erfolgreich! The entered security-code (captcha) is wrong"
Nun muss ich alle meine Angaben wieder erneut eingeben.
Wünschenswert wäre es, wenn der Sicherheitscode direkt auf der gleichen Seite verifiziert wird und man nicht wieder an den Anfang der Anmeldung zurück geworfen wird.
Danke!
Nachtrag: Gibt es die Möglichkeit das E-Mail Feld verifizieren zu lassen? Damit eine gültige E-Mail Adresse eingegeben wird.
- Rafael
-
- Wishlist
- Thursday, 01 November 2012
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025
Hey everyone,
Basically I am trying to make the images in the comments smalle...
9 Replies
Posted on Wednesday, 12 August 2009
Hi guys,
Just started to update my old J3x website. Is there J5 compatibility p...
2 Replies
Posted on Monday, 24 February 2025
- #Hotspots
- #hotspots Joomla 5
When configuring the email plugin that send a email message to admin when a new ...
0 Replies
Posted on Friday, 09 May 2025