Hallo Zusammen,
besteht die Möglichkeit eine gesonderte E-Mail nach erfolgreicher Bezahlung (Statuswechsel bei Bezahlt unter Buchungen) zu konfigurieren? In meinem Anwendungsfall kann lediglich per Banküberweißung bezahlt werden. Hierfür ist die Option "Neue Buchung immer aktiv" auf JA gesetzt. Das Versenden einer Buchungsbestätigung sowie die Rechnung per E-Mail funktioniert einwandfrei. Nun wäre es schön wenn ein weiteres Mail bei dem Erfassen des Status "Bezahlt" versendet werden würden.
Viele Grüße
Thomas
- Thomas Koller
-
- Matukio
- Friday, 27 February 2015
- Subscribe via email
There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now
Last questions
Is Ccomment still being supported? It's time for my Pro renewal but I haven't se...
2 Replies
Posted on Thursday, 14 August 2025
We have been using Matukio for quite some time now. Unfortunately, we have been ...
3 Replies
Posted on Sunday, 03 August 2025
Hello,
I’m experiencing an issue when trying to submit a comment on my site u...
0 Replies
Posted on Sunday, 10 August 2025
Running Hotspots Pro 6.0.13 on Joomla 4.4.13 and want to upgrade to Joomla 5.3.1...
2 Replies
Posted on Friday, 04 July 2025
Hi,
On Hotspots extension :
1) is it possible to add our own map layer / v...
0 Replies
Posted on Thursday, 03 July 2025