1. Andre Wester
  2. Sherlock Holmes
  3. Bug report
  4. Wednesday, 02 September 2020
  5.  Subscribe via email
1.
Seit dem Update kann man Buchungen nicht mehr bearbeiten. Der Versuch, die Buchung auf einen anderen vorhandenen Kurs umzudisponieren (anderes Datum aus der Liste wählen und übernehmen) funktioniert nicht mehr!

2.
Teilnehmer, deren Buchung zuvor storniert bzw. gelöscht wurden, erhalten beim Löschen der Veranstaltung trotzdem noch die Mail, dass die Veranstaltung aus dem Programm genommen wurde. Das ist ziemlich sinnlos, wenn der Teilnehmer gar nicht mehr in der Liste für diese Veranstaltung gebucht ist.
Responses (8)


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

2 problems with jcomments import
Hi, I just installed ccomment pro on my site and imported all comments from jco...
0 Replies
Posted on Wednesday, 23 June 2021
  • New
    • #jcomments import
    PRobleme bei der Kursanmelduing
    Hallo zusammen, wir haben seit kurzem das Problem das unsere Anmeldung nicht ...
    0 Replies
    Posted on Wednesday, 23 June 2021
  • New
  • no emoticons in this comment
    Hello, I have a question about Ccomment free version Why are the emoticons mis...
    5 Replies
    Posted on Saturday, 06 March 2021
    Freezing of system when working on Hotspots
    I am experiencing a "freeze" when I work on Hotspots from the back end...
    3 Replies
    Posted on Monday, 21 June 2021
  • New
  • Captcha image size
    Hi, Is there any way to increase the captcha image size? The image is 103px w...
    1 Replies
    Posted on Sunday, 20 June 2021
  • New