1. Stefan Hennschen
  2. Bugs
  3. Monday, 07 January 2019
  4.  Subscribe via email
Hallo zusammen!

In einer meiner Seiten ist noch die Version Hotspots Professional 3.6.2 im Einsatz.

Jetzt wollte ich hier auf die aktuelle Version 5.4.5 updaten, jedoch sind dann im Anschluss an das Update (2x wegen des Hinweises im Backend auf die "falsche" Download-ID, die aber richtig ist) alle eingetragenen Hotspots "weg" - soll heißen, die Komponente ist "leer", wobei die Kategorien erhalten bleiben...

Mache ich hier irgendetwas falsch oder ist das ein bekannter "Bug"?

Grüße
Stefan


There are %s replies to this question. If you want to see them you need a valid subscription.
If you have a valid subscription, please login now.
Visit store now

Last questions

Gestaffelte Gebühren werden im Export nicht angeze
Hallo Auf meiner Seite habe ich 4 verschiedene Events. Bei 2 habe ich individue...
6 Replies
Posted on Tuesday, 15 October 2019
  • New
  • Ccomment is resulting in: Call to a member functio
    I recently completed upgrading our servers to PHP 7.2.20 and was informed this m...
    0 Replies
    Posted on Monday, 21 October 2019
  • New
    • #CComment 6
    Integration with other components
    Hello. How can I integrate CComment with Joomla component(it hasn't been integra...
    0 Replies
    Posted on Monday, 21 October 2019
  • New
  • Double escaping that creates problems from French
    Double escaping that creates problems from French language file. Check attached ...
    0 Replies
    Posted on Monday, 21 October 2019
  • New
    • #bug
    • #language
    Email template missing details
    For some reason, my event booking email to the customer is not including ticket ...
    4 Replies
    Posted on Thursday, 17 October 2019
  • New